Wednesday, April 29, 2009

Sotii la indigo. Un thailandez s-a casatorit cu doua gemene

via�Antena3 - Bizar�on 4/27/09

gemene

Nu s-a multumit cu o singura femeie, asa ca a luat �n casatorie doua gemene. Este vorba despre un thailandez de 24 de ani care s-a casatorit cu gemenele Sirintara si Thipawan, de 22 de ani, pentru ca era �ndragostit de am�ndoua, anunta AFP.

Thailandezul a �nceput relatia cu cele doua femei �n urma cu trei ani. �n tot acest timp, cei trei au iesit �n oras �mpreuna. Tot �mpreuna erau si c�nd le-a spus pentru prima oara "te iubesc".

"C�nd le-am spus "te iubesc" pentru prima oara nu stiam exact daca era, Sirintara sau Thiwapan. Asa ca m-am hotar�t sa ma casatoresc cu am�ndoua" a declarat Tao Wichai.

Acum. Barbatul este nevoit sa-si �mparta timpul �ntre cele doua neveste. Cei trei au pus la punct un aranjament cel putin interesant. "�n primele trei zile din saptam�na dorm cu Thiwapan si �n celelalte trei, cu Sirintara. Duminica o petrecem toti trei �mpreuna, dar nu facem nimic" a explicat thailandezul.

Brbatul considera ca eset rasfatat de ambele sotii. Am�ndoua �i gatesc si nu stiu cum sa-i faca mai mult pe plac. Chiar daca este privit ciudat de venicini, barbatului nu-i pasa. Sustine ca este foarte fericit alaturi de cele doua femei.

No comments:

Post a Comment

Super Sport Car Evolution