Dupa mai multe saptam�ni de speculatii, Microsoft a anuntat joi propriul sau motor de cautare denumit Bing, informeaza computerworld.com. �n acest fel, gigantul sofware doreste sa-si �mbunatateasca pozitia pe piata �n raport cu liderii Google si Yahoo!.
Steve Balmer, CEO-ul Microsoft a facut anuntul la o conferinta din Carlsbad, California. Motorul de cautare va pute fi folosit de public �ncep�nd cu data de 3 iunie. Bing, cunoscut �n trecut sub denumirea Kumo, ofera o serie de servicii precum Bing Travel, Bing Cashback si Bing Maps.
�n �ncercarea de a iesi �n fata cu ceva inedit, pentru a-i face fata rivalului Google, Microsoft a decis sa evite denumirea "search engine" (motor de cautare, n.r.), numindu-si serviciul "decision engine" (motor de decizii, n.r.).
De asemenea, Microsoft a �ncercat, prin Bing, sa ofere ceva �n plus fata de concurenti, rezultate fiind �mpartite pe categorii, astfel �nc�t utilizatorii sa gaseasca mai usor informatia de care au nevoie. Daca este cautat un anumit obiect, vor aparea nu numai informatii legate de acel obiect ci chiar si fotografii cu el, expuse �ntr-o fereastra pozitionata �n partea st�nga a ecranului. De asemenea, daca, spre exemplu, este vorba de un aparat foto, utilizatorul va putea afla parerile celor care l-au �ncercat dar si magazinele de unde poate fi achizitionat. Totul, afisat la o singura cautare.
Aceleasi reguli sunt valabile si pentru alte domenii de cautare, de la stiri si p�na la destinatii turistice. Lansarea oficiala a "motorului de decizii" Bing este programata a avea loc pe data de 3 iunie.
No comments:
Post a Comment